300

Ik was eerst van plan om te gaan bloggen over Sony's kleine foutje. Maar toen had ik de trailer van '300' nog niet gezien.

Deze film is gepland voor 2007 en is een verfilming van Frank Miller's Graphic Novel getiteld, inderdeed; 300. Frank Miller ken je misschien wel van Sin City, die overigens ook zeer succesvol is verfilmd.
'300' ziet er ongeloofelijk gaaf uit en geeft een ontzettend sterke sfeer mee. Als ik het zou moeten vertellen aan iemand zou dat erg moeilijk zijn aangezien het verhaal eigenlijk niet zo erg indrukwekkend of origineel is. Maar de manier waarop de dingen zijn gefilmd, de kleuren schema's, dialogen, decors etc. Alles voelt heel erg gaaf aan deze film.

Ik doe een voorspelling waar ik, wanneer ik de film heb gezien, op terug zal komen en kijken of ik gelijk had; '300' wordt een van de beste films van 2007.

En anders is het altijd nog 1 van de vetste trailers!

0 Responses to “300”

Post a Comment



© 2006 Calculator! aka GEEK! | Blogger Templates by GeckoandFly.
http://www.keithandthegirl.com